S odstupom času som si našiel priestor, aby som napísal pár viet o zaujímavej akcii, na ktorej sme sa zúčastnili v Berlíne pod názvom 1st INTERNATIONAL CENFERENCE FOR BUSINESS STRATEGIES.
Bola to konferencia usporiadaná Európskym importérom Japonskej autokozmetiky SOFT99 v jedinečnom prostredí CLASSIC REMISE Berlin. Je to priestor označovaný tiež ako „múzeum“, alebo presnejšie „centrum pre veterány“. Po dlhej a naozaj zaujímavej histórii tohto miesta (pôvodne to bolo električkové depo), sa od roku 2002 začal meniť na komplexné automobilové centrum, v ktorom je až do dnes.
Nájdete tu vystavené automobilové kúsky staré niekoľko desiatok rokov, limitované edície a iné zberateľské skvosty. V priestoroch Classic Remise sídli niekoľko spoločností, ktoré sa venujú renovácii veteránov, špecializovaných firiem, alebo drobné obchody s auto-moto sortimentom. Dnes je to ale aj exkluzívny priestor, ktorý sa pravidelne využíva na rôzne mítingy a konferencie s naozaj čarovnou a jedinečnou atmosférou. Presne takou, akú sme tu zažili my pod vedením spoločnosti SOFT99.
Predstavitelia vedenia spoločnosti SOFT99 nám po úvodných slovách predstavili teóriu obchodnej stratégie a postupne aj očakávané novinky. Samozrejme najviac sa čakalo na dlho očakávanú novinku, svetovo najobľúbenejší syntetický vosku - FUSSO COAT 12M. Jeho novú receptúru, ktorú sme dostali na testovanie, si ešte neskôr predstavíme, keďže príde na trh v Máji tohto roka. Očakávania autorov od jeho modernizácie sú obrovské, tak sa máte naozaj na čo tešiť. Jednou z noviniek bolo aj predstavenie celej rady „keramických ochrán“, čo v dnešnej dobe tvorí neoddeliteľnú súčasť biznisu s autokozmetikou.
Veríme, že Japonská spoločnosť SOFT99 dala do vývoja týchto produktov svoj svetovo preslávený „100% prístup a precíznosť“ , a tak sa môžeme tešiť na kvalitné produkty pre širokú verejnosť, ale aj profesionálov z oblasti detailingu.
Noviniek bolo viac a ešte by som spomenul novú radu „PROMO“ oblečenia značky SOFT99, ktorá naozaj zaujala asi každého návštevníka a podľa informácii, mala by prísť do predaja už toto leto...tak sa teda necháme prekvapiť, lebo reklamný textil je určený pre tých najvernejších zákazníkov, čo si značku SOFT99 naozaj zamilovali. Celý večer sa niesol vo veľmi príjemnom duchu profesionality a naozaj štedrého hostiteľa. Týmto by som ešte raz chcel poďakovať za organizáciu a pozvanie celému kolektívu SOFT99 EUROPE a vysloviť úprimné potešenie z našej spolupráce.
Keďže spomínaná akcia sa konala v piatok večer, nebolo sa kam ponáhľať, ale pravdu povedať o polnoci sme už boli na lôžkach. Štvrtok a piatok (keďže sme to zobrali ako najväčší turisti) sme mali pochodené väčšinu pamiatok v dosahu a v nohách asi 20km za deň. Takže po turisticko - „japonskom“ dobrodružstve sme prišli domov v sobotu a boli radi, že máme ešte voľný deň na regeneráciu.
S pozdravom „#FUSSO“ sa lúči turistický oddiel kolektívu ECOSERVIS
reakcií